Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Fredag!

Kategori: Allmänt, life

Norge/Verdal
Idag så åkte jag och min kille iväg på en spontan roadtrip. 
Jag har extremt svårt för att planera saker men samtidigt tycker jag att det är jobbigt att göra något spontant. Jag vill ha full kontroll över hur dagen ska se, Annars blir jag ila mående och får ångest.
Det jag skulle komma till var att idag vart det inte så. Jag vet att det beror på att jag litar på honom. Antar eller ja vet att han inte skulle köra iväg mig till en skog och döda mig. Nu kanske jag var lite väl extrem här, Det är inte så att jag tror det om alla som vill hitta på något spontant.
Det är iallafall svårt att förklara hur det blir. Jag blir helt enkelt stressad och då mår jag ila.
Jag har försökt tränat bort men det är svårt.
Sen när det kommer till att planera så gillar jag inte det för att det blir aldrig som planerat. Alltid är det något som kommer ivägen och så blir det ändringar. Det är nästan jobbigare än om det hade varit spontant.
Som t.ex i tisdags skulle jag till ridskolan med det vart ändrat tre timmar innan. Nu blir det på måndag istället och jag kan inte sluta tänka på det. När något blir planerat så tar det upp en sån stor plats i min mini hjärna.
 
Nu när jag skriver detta är det faktikst lördag. Vad jag ska göra idag det vet jag inte ännu. Vill ta lite bilder och så som kanske kan bli fina nog för att lägga upp instagram. 
 
Tänkte berätta om vad jag lyckades med igår natt. Jag slog i huvudet i handfatet och har nu en bula i pannan... Sen så vart jag sur på morgonen så dängde mobilen i golvet så fick sprickor i den lilla jäveln.
På tal om min mobil jag har en iphone 6s och det är ändå mobilen jag har haft. Köpte den 2017 och den funkar fortfarande super bra.
Så jag förstår inte varför alla tjatar på att jag borde köpa en ny.
Min mobil är den bäst, Här behövs ingen ny.
 
Här komer lite bilder på min bula och så lite annat skit.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: