Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Im back!

Kategori: Allmänt, Depression, life

Hej,
 
Det var jätte länge sedan jag skrev här.
Har haft så fullt upp.
Ni kanske tänker skit vad hon ljuger nu. För ni har sett min story att jag festat mycket på  sistone. Det har jag gjort för att må bättre, Ni vet komma ut träffa folk alkholen dämpar desutom min ångest.
Den börjar bli starkare än någonsin.
Jag har fått tider på psyk nu men det vart bara värre för mig sen jag började gå ditt.
Mardrömmar som inte går att komma ur. Saker som bara hoppar upp i mitt huvud utan anledning.
 
Jag har håller just nu på att plugga upp betyggen, för att sen kunna plugga vidare till lärare.
Sen håller jag också på med att gå ner i vikt. Igen. Jag gick ner där ett tag men gick upp lika fort. så nu ska jag gå ner och hålla mig där! Ge fan i allt socker.
 
Som ni ser så levar jag ännu iallafall.
Kommer förmodligen aldrig ta livet av mig, även om det känns som att jag vill.
Vill inte ge upp nu inte när jag trott eller ej har lyckats med lite grejer i här i livet.
 
Då får vi se när nästa text kommer upp,
 
va rädda om er! <3 
 
 
Kommentera inlägget här: