Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Tisdag 15 maj

Kategori: Allmänt

Idag så kommer jag att få tillbaka min mobil som är på lagning. YEY!
Då kommer det  också komma upp en del bilder på bloggen.
Jag var i norge i helgen men bara för att min mobil var sönder då så vart det inte så mycket fotograferat, Det är så jäkla synd för det var verkligen vackert där. Men det är pingst i helgen s¨å då kanske vi åker ditt igen.
 
Jag har inte jätte mycket att skriva om för att jag är sjukidag.
Här är i allafall en serie som jag rekomenderar stort! 
 
Orphan Black den finns på netflix.
 
Lite kort så handlar den om en tjej som ser en som ser ut precis som hon. Hon ser den "dubbelgångaren" ta livet av sig sen så snor hon hennes identitet och så. 
Sen visar det sig att det finns flera att de alltså är kloner.
Den är så spännande ovh bra jag är snart på fjärde säsongen.
 
 
Kommentera inlägget här: