Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Onsdag 16 Maj

Kategori: Allmänt, life

Vad har jag gjort idag? 
Jo solat i 1 timme på balkong innan det vart moln och regn. Sen så har jag inte gjort någonting alls typ. 
Vart och handlat lite.
 
 
Alltså det har inte hänt någonting idag. Var faktiskt tänkt att vi skulle grilla men vädret ville inte det idag.
Här kommer en bild på vad min kille kom hem till mig med en helt vanlig dag. <3
Är du en kex och ost älskare som mig så förstår du hur glad man blir utav det.
 
På tal om någonting helt annat, Jag såg nyss två barn leka med en katt och de var så hård hänt med den. Är det bara jag eller är inte barn lite väl hård hänta med djur?
Men vad vet jag egentligen. Har inga egna barn så ska inte säga någonting om det.
 
Jag tänkte börja köra en liten grej som jag såg en annan bloggare körde med. Dagens tummen upp och tummen ner. Alltså vad som är dåligt och bra.
 
Kommentera om ni kommer på något mera jag kan göra. 
Puss på er!