Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Torsdag!

Kategori: Allmänt, life

Jag håller på att sluta röka och börja vejpa istället. Det går faktiskt rätt så bra bestämde mig för detta i lördags sen det så har jag som max rökte 4 cigg på en dag. Innan rökte jag nästan ett helt paket.
Jag tyckte ifrån början att det var svårt att använda vapen men nu går det bra, kanske är lite galen i det. Grejen är ju att det är så sött och gott samtidigt får man i sig nikotin. 
Mitt mål är ju att överleva utan nikotin så tillsist kan jag använda nikotin fri juice. Tänker inte sluta vejpa för det är så kul.
Jag är som ett barn med en ny leksak på julafton.
 
Vad ska jag skriva nuddå. Är helt tom i huvudet.
 
Kommentera inlägget här: