Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Tisdag

Kategori: Allmänt, Depression, Nedstämdhet, life

Jag har inte gjort någonting alls så har jätte svårt att veta vad jag ska skriva.
Jag gör verkligen ingenting viktigt med mitt liv.
Ni som ville ha en vlogg på youtube den kommer blir världelös.
En dag i mitt liv går ut på att vakna,äta,röka,äta,sova typ inte intressant för fem öre.
Min kille håller på att tvätta bilarna just nu hade lovat att hjälpa till men har mensvärk. 
Jag ska försöka att inte skriva något deprimerande för att jag har ju sagt att mitt liv har blivit bättre. Det har det men om jag skriver det minsta depp så kommer ni tolka det så fel.'
 
Så för er som EJ vill läsa något depp hoppa över denna text!
 
Jag har sån jävla ångest är så äckligt rädd för att bli lämnad.
Hur kan någon gilla mig? Jag är bara en oplanerad misslyckad unge.
Ska få träffa en psykolog nån gång i september iallafall. Dock så kommer säkert inte hen heller kunna hjälpa mig. Mina flashbacks hemsöker mig. Jag har hittat en nu som jag gillar men om detta skiter sig kommer jag aldrig bli tillsammans med nån igen. Jag tänker bara ha samlag med honom ingen annan, känner mig äcklig. Att ha sex är ingenting jag gillar men med honom så går det.
Svårt att förklara men min barndom var väl inte sådär jätte perfekt så fick en syn på män som är fel.
Jag har sagt upp kontakten med många utav mina killkompisar också nu. 
Det gör mig ledsen att mina vänner raggar på mig och vill ha nudes. De var inte så när jag hade förhållande. Känner mig inte som en bra person pga det. Jag är tjej det vet jag men betyder det verkligen att det ända jag duger som är att knulla. Mitt ex behandlade mig lite så. vi umgicks knappt. Jag sov på soffan till och med för snackade med andra hela nätterna. Skar mig, överdoserade och försökte ta mitt liv. Det är slut på det nu om jag ska göra någonting dumt så kommer det bli ett hopp mot rälsen sen är det svart. 
Det kommer dock bara hända om den som jag älskar börjar att hata mig.
 
Ni kommer få ett inlägg ikväll igen eller ja snarare inatt. 
 

KOMMENTARER:

  • Sofie säger:
    2019-07-09 | 19:05:05

    Modigt skrivet LOVE U

    Svar: tack <3
    Jackie

Kommentera inlägget här: