Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Stor förändring!

Kategori: Allmänt, life

Jag har gjort en stor förändring i mitt liv nu!
Dumpat min kille för snart en månad sen och skaffat en ny är den största förändringen. 
Inte skurit mig på 21 dagar vad det beror på är lite väl för känsligt för att jag ska kunna skriva om det här.
Detta inlägget kommer bli super kort men kan berätta för er kort hur mitt liv ser ut.
Jag har inga pengar och fakturer på 10K, skulder till mitt ex.
Väntar på pengar ifrån soc.
Grejor jag måste hämta i min gamla lägenhet.

Det sjukaste är att jag är lycklig även fast jag har så många problem.
 
Jag är kär på riktig denna gång
 
 
Kommentera inlägget här: