Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Måndag

Kategori: Allmänt, life, sommar

Idag var fan jag nära på att få en panikångest attack.
Alltså en riktigt stor denna gång en sån jag inte fått på 2månader. 
Det som utlöste det hela var pga utav sociala medier.  Jag vet det låter skumt.
Men allt skit och bråk gjorde mig knäpp sen så slog min hjärna in på att alla hatar mig.
Jag måste berätta hur jag fick stopp på den eller ja snarare hur det gick till. 
En människa kramade mig och inte vem som helst utan det var min kille. Hör ni inte hur sjukt det låter.
När jag låg inne på psyk eller vart jag än har varit INGEN har lyckats få mig att bli lugn, Och så nu räcker det att han ger mig en kram eller lägger en hand på mitt ansikte.
Skitsamma fattar ej varför det blir så. Hur han kan få mig att må bra. Nog med det nu får helt enkelt bara acceptera att det är som det är. Desto mer jag tänker på det ju mer förvirrad blir jag.
 
Imorgon ska jag till Åre ridskola igen så jag får väl se hur det går då.
Denna dag har varit seg fixat med lite kläder och så ätit. 
Känner mig som Sverigest segaste person. 
Ajja! Ska prata med killen nu medans han jobbar natt så HÖRES!
 
Kommentera inlägget här: