Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Helgen och en massa skit.

Kategori: Allmänt, life, tankeställare

TjaTja bloggen!
Nämen seriöst nu.
Det är ju några stycken som läser min blogg och det är ju superkul. Fast varför tycker ni att mitt liv är så intressant? Jag är en ganska tråkig person det är bara min hjärna som är fuckad som fan. Fast det har jag ju inte visat upp här direkt. 
Om jag visade upp helt vem jag var så skulle ni springa fort som fan när ni ser mig. 
Det räcker redan att folk blir ledsna över det jag lägger ut här... Jag delar med mig rätt mycket utav mitt liv. Berättar hur jag tänker och så. Jag försöker alltid finslipa det som läggs upp.
Ni skulle behöva veta hur många menningar som raderas varje gång jag sitter här och skriver, Ojoj. 
 
Helgen!
Ja vad ska jag skriva. Har åkt en massa bil som vanligt. träffade min kusin i lördags hon är nästan lika knäpp i huvudet som jag. Går inte ut med namn. Det vet ni redan tror jag.
Sen har jag sovit en massa. Inte rört en droppe alkhol alls i helgen. Tro vad ni vill men det är faktiskt sant!
Sitter här och försöker komma på något men inser att jag ej gjort nå speciellt.
Ätit,sovit,åkt bil och träffat folk.
 
Jag har bestämt mig nu iallafall att lägga upp en storytime på yt inom kort. 
Måste fundera ett tag på vad jag ska berätta om. Har mycket att säga men vill helst inte berätta om sånt. 
 
Har inget mer att skriva nu så, Ha det bra så hörs vi imorgon om mitt hjärta slår då.
 
 
En bild som en av mina följare gjorde! 
 
Kommentera inlägget här: