Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Godmorgon!

Kategori: Allmänt, Kaos, life

Min mobil är sönder, Hela skärmen är sprucken. Den går inte att använda och har inte gjort på mer än 1 dag nu.
Jag har panik! Att jag var beroende utav mobilen har jag alltid vetat om, Men så här extremt trodde jag då inte.
När jag var i stan och söp i över 1v då klarade jag mig utan mobil. Jag söp sönder den första kvällen genom att tappa den ner för en balkong på körfältet. Jag var så full så jag försökte ju hoppa efter den också men slutade med att nån han dra ner mig ifrån räket. Jag gjorde dock ila mig ändå helt jävla blå på handleden och så... Här kommer bilder på min mobil ifrån första kvällen utav 7.
 
 
Ni ser ju att den ser lite svår ut att använda. Den där veckan var fan hemsk. Allt var kaos gjorde av med 2k på bara lagning av mobilen. För när jag hämtade ut den så gick den sönder påengång igen.
Tillsist när jag hämtade den kunde ja ej använda den för var tvungen att ha datorn för den hade låst sig. Pågrund utav att sprickorna och allt hade tryckt på knapparna för många gånger utan att få in rätt kod. Det var ju drygt som fan men,men,
Ska försöka se om jag får till att lägga upp en video på handleden iffrån den veckan sen.
 
Just nu sitter jag här och väntar på att min kille ska vakna. Han har jobbat natt och då sov jag. Det är därför ni får ett inlägg nu istället för inatt.
 
Vi började se på the nun när han kom hemi morse men ska fortsätta på den senare idag.
Han hade aldrig sett denna innan. Tycker att alla conjuring, annabelle och the nun. Alla hör ju ihop men har blivit släppt lite i fel ordning.
Kollade ifrån stremtajm min favorit sida om filmerna ej finns på netflix.
 
Har det bra nu! Hörs inatt kanske :)
Kommentera inlägget här: