Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Nu får det vara nog

Kategori: Allmänt, Depression, Nedstämdhet, life

Har legat inne på psyket ni i över en månad!
Jag får ingen hjälp bara mediciner som är så beroende fram kallande ( äter 20 olika, bland annat sobril/benzo) 
Jag behöver inte så mycket.
Är tvångsinlagd så vill inte vara här längre men har ingetval.
Det jag vill är att träffa en PSYKOLOG! 
Jag behöver få bearbeta min trauman. Någon att snacka om det som håller mig vaken om nätter, det som ger mig panik attacker. 
Läkarn säger du måste vara mer stabil innan..! 
OK! Om ni förstår jag mår sämre nu medicinerna gör mig känslokall.
Om jag tar mitt liv så hoppas jag ingen blir förvånad. 
Jag har frågat om hjälp men får inte rätt. 
SÅ MED DETTA VILL JAG SÄGA ATT JAG ORKAR INTE LÄNGRE.
Kommentera inlägget här: