Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Söndag

Kategori: Allmänt, Dagens, life, sommar

Blir ett inlägg i kväll igen. Ska försöka uppdatera så ofta som möjligt nu.
Mitt tiktok account vart ju raderat utav tiktok eller mitt ex det vet jag inte. Har iallafall insett att jag förmodligen aldrig kommer få tillbaka det. För er som har tiktok så heter mitt nya konto där jackiiepuma.
Jag tänker öppna kommentarsfältet för detta inlägg så ni kan ge mig tips på vad för video ni skulle vilja se på youtube. Det är ju inte 100% säkert ännu om jag kommer lägga upp nå men troligen.
Jag tänkte gör en dagens i detta inlägg för inte gjort de på länge.
Det bästa som hänt idag är att jag äntligen fått ut alla mina saker ifrån mitt ex så behöver ej ha något med honom att göra igen.
Det tråkigaste är väl att jag vaknade upp bakis som fan och inte komihåg någonting knappt ifrån igår. Behöver dock inte vara orolig över att ha gjort något dumt för var ensam med älsklingen min.
 

KOMMENTARER:

  • Sofie säger:
    2019-07-08 | 01:22:47

    Vlogg!

    Svar: Kanske
    Jackie

  • Fille säger:
    2019-07-08 | 01:43:42

    Story time om ditt ex

    Svar: Hahahahhaha Aldrig
    Jackie

Kommentera inlägget här: