Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Natt inlägg.

Kategori: Allmänt, Dagens, life, natt, tankeställare

Tisdag natt eller Onsdag tidigt?
Rent tekniskt sett så är det ju onsdag idag men enligt mig blir det inte en ny dag förrens man har sovit.
 
Tänkte ta upp 2 saker som jag har funderat på ett tag.
Det finns så klart flera men börjar med dessa två.
 
* Är jag ända tjejen som vill ändra på min kropp för min egna skull?
Seriöst om man läser om andra som gör bröstförstorning t.ex, Så står det "Män gillar större bröst" det är inte vad alla har skrivit men många. 
Okej så du som tjej ska gå runt med bröst du inte själv gillar för att männen gillar det?
Jag tycker det är så sjukt. Om man ska göra en platsik operation så gör det för din skull! Sen kan ni inte gå runt och tro att alla killar gillar stora bröst och rumpa. Alla har olika smak utav vad som anses vara snyggt. 
Börjar bli orolig att alla tjejer kommer se likadana ut snart. Kollar man på dagens ungdomar så är det svarta höga jeans och gant tröja som alla har på sig. 
När man ser ett gäng tjejer komma gående på stan så är det ända som skiljer de åt längden. Det lär väl inte dröja länge innan man börjar opperar så allla blir lika långa. Det lär ju såklart redan gå att göra benförlängning men inget som är populärt ännu.
 
* Jag har haft stora sömproblem. Alltså testat massa olika sömnmediciner fått ut ett bolltäcke som väger 25kg för att kunna sova. De har testat allt. Det ända som funkar var tre mediciner som jag fick på psyket när jag skulle sova, Problemet är att de får inte skrivas ut.
Men nu i en månad har jag kunnat sova så jävla bra. Jag kan inte sova själv ännu... Därför jag sitter och bloggar nu för killen är på jobbet. Det är han som gör att jag somnar.
Jag äter inte ens melatonin längre och det är bara sömnhormoner.
Av alla mediciner jag har tar jag endats lamictal som är pga min epilepsi. Tar inget antidepp eller så och jag har inte gjort något destruktiv under den tiden. Det är väl bra men ändå läskigt.
Orkar dock inte klaga på det, vafan skadar jag mig inte och överlever utan medicin så är det ju bra.
 
Så avslutar jag med det här som kallas dagens då en inspiration ifrån Therese lindgren.
Det bästa som har hänt idag är:
Det är fan mycket som varit bra kan inte välja en sak.
Har fått varit med min kille hela dagen och då är det toppen.
 
Sämsta:
Sån jävla mensvärk.
 
 
 
Kommentera inlägget här: