Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Love in the air❤️

Kategori: Allmänt, life

(null)

Fyfan vad jag hatar mig själv!
Jag tycker det är jätte skönt att kunna älska någon på riktigt.
Det jobbiga är att jag berättade de för honom. 
Jag berättade exakt allt, vad jag tycker om honom, hur mycket jag gillar honom och att jag har gillat honom ända sen 2017 osv.
Nu kan han använda det där emot mig.
Han vet mina svagaste punkter.
Jag litar på honom mest i hela världen. Kanske inte till hundra procent men till 95% och det är extremt mycket för en med tillits problem.
Om jag bara kunde acceptera och tro på honom att han tycker om mig med så hade det underlättat.
Vet faktiskt inte riktigt hur nån skulle vilja ha mig.
Ni vet att jag mår dåligt men just nu så mår jag så mycket bättre.
 Även fast mina problem sen mitt förflutna alltid kommer finnas kvar så behöver jag inte tänka på de just nu.
Eller ja de är snarare så att det går fan inte att må dåligt när jag har fått det jag ha viljat ha i 2år. 
Det känns som om att jag är i himmelen. 


JAG ÄLSKAR HONOM MER FÖR VARJEDAG SOM GÅR! 
(null)



KOMMENTARER:

  • ???? säger:
    2019-07-06 | 04:53:23

    English plz 😔

Kommentera inlägget här: