Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Hej!

Kategori: Allmänt

 
En offetnlig dagbok!

Jag har sån jävla otur med allting. Min iphone är trasig och jag har mensvärk! vet ni vad såna här problem kallas för? 

"Exakt" Lyxproblem here we go! Jag har blivit så totalt bortskämd utav min sambo. Det är ju jätte bra men det sjuka är att även fast han hjälper en med allt så mår jag fan inte bättre utav det. 

Men nu är det snart sommar jag ska kämpa och göra så gott jag kan för att må bra, Mitt mål är att om ett år ska jag vara 100% frisk, 

Kommer jag lyckas med det? Det vet jag inte men den här bloggen kommer få hjälpa mig med det.

Jag kommer inte ha några bestämda tider  att blogg på utan jag kommer att göra det när jag känner för det.

Kommentera inlägget här: