Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Hårfärgning och dåligt upd!

Kategori: Allmänt, Dagens, life

Jag som rubrikerna lyder, 
Jag försökte färga håret/slinga det blont! 
(null)
Det vart lite blondare, men det ytterst lite det. 
Nu kommer vi till min uppdatering.. det går åt helvetet jag vet! 
Det är jobb och det är till och fixa i lägenheten osv. 
Jag håller på och letar efter en bikini också just nu, Men det är omöjligt hittar nästan inga snygga. De här två är de snyggaste jag har hittat hittillls. Om ni vet om någon sida som säljer billiga och snygga bikinisar så skriv i kommenterarna.
(null)

(null)

(null)
Här är en bild på mitt kontor på mitt nya jobb.
Imorgon klockan 12:00 kommer jag vara där igen. 

Nu ska jag äta middag och så ser vi när det blir nästa gång jag skriver något. 
Puss på er! ❤️
Kommentera inlägget här: