Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Full och bakis

Kategori: Allmänt, Dagens, life, roadtrip

Förlåt för sen uppdatering men igår var jag bakis hela dagen och lördagen full. 
Jag har väldigt mycket att göra idag så det bli ett super kort inlägg. Men här kommer lite bilder ifrån Norge och mig på pingsten. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Min vita skor som efter pingsten inte var så vita längre. Tror inte att det går att tvuätta bort gräsfläckarna. 
Men här kommer en bild på en trött och bakis Jackie på Söndagen. 
(null)
 
Dagens selfie får den också till höra!

Tummen upp: jag däckade iallafall inte
Tummen ner: Att jag skämde ut mig. För när jag var ful pratade jag engelska och norska och jag kan varken engelska eller norska. Sen så slog jag huvudet ett antal gånger. 
Men nu ska städa och tvätta och sova!
Puss på er!
Och glöm inte att kommentera frågor!♥️

KOMMENTARER:

  • Amanda säger:
    2018-05-21 | 09:35:49

    Du är alltid snygg även när du är bakis!
    Favorit märke på kläder?

  • Amir säger:
    2018-05-29 | 19:01:50

    Åh herregud cringe juuu

    Svar: Varför🍎😂😘☺️
    Jackie

Kommentera inlägget här: