Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Fredag 18 Maj

Kategori: Allmänt, Dagens, food, life, roadtrip

(null)
Nu är man i Norge och hittar jordgubbar 😂☺️😍 
I Sverige kostar en sån här låda 45:- och i Norge 20:-. Ni som säger att det är dyrt att handla i Norge har fel när det koller till jordgubbar. 
jag kommer göra ett jätte kort inlägg idag för att inte göra de andra irriterad. 
"Är man på semester ska man tydligen inte sitta med mobilen"

Igår gjorde jag inte dagens tumme för jag orkade inte men nu kär jag det i detta inlägg. 

Dagens 
tummen upp
Norge

Tummen ner
Tappa ett ägg på golvet och tro mig det gick inte att få upp. För såklart så gick det sönder. Dock hade det vart ett under om ägget höll.

Dagens selfie:
(null)

 Nu ska jag dricka lite cider och vara social så hörs vi imorgon 🌸


Kommentera inlägget här: