Jackie Puma

Denna blogg är min offentliga dagbok. Jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker. Rekommenderar inte att ni som är lättkränkta läser den.

Sömnsvårigheter!

Kategori: Depression, life

Jag kan inte sova.
Det går inte! 
Jag orkar verkligen inte längre.
Det är ångesten som spökar.
Jag vet det!

Jag känner mig som världens elakaste person.
Hur många har jag sårat?

Klockan är strax efter två, jag sitter ute på balkongen och kollar på fullmånen.
(null)
Varför sitter jag här?

Vore det inte bättre om jag var död?
Problemet är att jag är för feg för att dö.
 
Vad ska jag göra för att få stopp på det här?
Skära upp min handleder och fotleder i badkaret.
Slänga mig framför ett tåg.
Hopppa i sjön med vikter knutna runt sig.
Hänga sig?

Jag vet seriöst inte! 

Kommentera inlägget här: